Na jednom z nejcennějších pražských pozemků, ve Spálené ulici na Novém Městě, v bezprostředním sousedství bývalého obchodního domu Máj, vznikla novostavba objektu zvaného Quadrio. Zajištění hluboké stavební jámy pro tento objekt v husté okolní zástavbě a v bezprostředním kontaktu s konstrukcemi stanice metra Národní třída představovalo v mnoha ohledech velmi náročný úkol jak z hlediska projekčního, tak realizačního. Pažení stavební jámy bylo po celém obvodě navrženo pomocí kotvené vodotěsné převrtávané pilotové stěny, vrtané z úrovně předvýkopu, zajištěného do hloubky 5,5 m záporovým pažení. K podchycení stávajícího objektu OD MY a při dotěsnění styku pilotových stěn a eskalátorového tunelu metra byla použita trysková injektáž. Původní vzduchotechnickou šachtu metra bylo nutné převést nezávislým horizontálním kanálem, umístěným pod základovou deskou novostavby objektu do nové pozice s pažením stříkaným betonem, hřebíky a sítěmi KARI. Hloubka stavební jámy dosahovala 18–20 m, v místě VZT kanálu až 26 m od stávajícího terénu.