![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/001_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/002_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/003_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/004_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/005_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/006_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/007_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/008_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/009_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/010_negrelli.jpg)
![](images/Aktualne_image/01negrelli_1800/011_negrelli.jpg)
Negrelliho viadukt v Praze je více nežli 160 let stará spojnice mezi jižními a severními tratěmi v Pražském železničním uzlu. Po Karlově mostě je druhým nejstarším mostem přes Vltavu. Při komplexní rekonstrukci viaduktu provedené v letech 2017–2020 byla využita rozsáhlá škála technologií speciálního zakládání. Jednalo se především o posílení základů pilířů mostu sloupy tryskové injektáže a sanace dříků a opěr pilířů pomocí nízkotlaké injektáže, včetně pilířů v řečišti Vltavy. Kromě těchto hlavních technologií byly využity např. i technologie mikropilot pro nové založení mostních opěr, technologie beranění pro zřízení štětových jímek kolem sanovaných pilířů v řečišti, práce pod vodní hladinou ad.
Výměry:
Zákazník:
Investor:
Cena:
Rok:
Nosné technologie: